Saturday, May 1, 2010



MENGAPA RxLite?

Pengalaman peribadi sebagai seorang pengedar produk kecantikan dan kesihatan.. terlalu banyak produk pelansingan yang berada di pasaran.. dan bukan sesuatu yg pelik bila melihat produk pelansingan terkemuka tiba-tiba ditarik balik atau diharamkan dipasarkan kerana mengandungi `sibutramine', sejenis bahan kimia yang hanya boleh diambil dibawah pengawasan doktor. Kebanyakan Pengasas produk tidak pernah muncul di media untuk memberikan
penjelasan bila produk mereka diharamkan, malahan alasan yang sering digunakan adalah - mereka di aniaya atau di sabotaj.

Apabila Pengasas lepas tangan, yang teruk dihentam adalah Pengedar-Pengedar yang hanya mendapat keuntungan 30%.. dan bila produk diharamkan di pasaran, kami sebagai peniaga, kehilangan sumber pendapatan..

Dengan munculnya RxLite di pasaran, formulasi Dato' Dr. Noordin Darus doktor perubatan & 'Cancer Survivor' yang tersohor di Malaysia, kita boleh meletakkan harapan tinggi untuk menguruskan badan dengan cara sihat dan selamat. Dato' Dr Nordin Darus bertanggungjawab sepenuhnya ke atas produk yang dikeluarkan dan sekiranya anda berminat dengan perniagaan ini, anda boleh menghadiri Seminar Produk yang dikendalikan oleh pihak Syarikat untuk melengkapkan lagi diri anda dengan ilmu perniagaan.

Berminat dengan perniagaan ini? Sila hubungi Pengedar Kami seperti yang disenaraikan, terhampir dengan kawasan anda!

No comments:

Post a Comment